Periostitis en laetum nuntium habemus papam

13 Mrt

Pijn, pijn, pijn bij iedere stap die ik zet en deze namiddag zag ik witte rook…

13 maart 2013

Periostitits (ontsteking van het vlies aan de buitenkant rondom het bot, gaat vaak samen met ontsteking van het onderliggende bot)…en de weinige moed die ik al had verdween als sneeuw voor de zon…

Onderbeen Prof R

Onderbeen face R(2)

Onderbeen face R

De laatste dagen kon ik de pijn echt niet meer verbergen…mijn lieve collega’s en de kinderen werkten lavend, als een zachte zalf op mijn vele littekens…voor even…héél even…

Hier laat ik jullie…omdat het niet anders kan…ik zal jullie missen…

5 Reacties to “Periostitis en laetum nuntium habemus papam”

  1. Delphine maart 13, 2013 bij 7:11 pm #

    Moatje,

    Al verschillende keren begon ik opnieuw, maar nog steeds vind ik de passende woorden niet.
    Alhoewel niet veel dingen je nog enige troost kunnen bieden, wil ik je toch nog even zeggen dat ik er voor je zal zijn wanneer je me nodig hebt.

    X D.

  2. Christine Sabbe maart 13, 2013 bij 7:43 pm #

    Meiske toch…..

    Ik zou voor enkele dagen (ben eerlijk hé) al jouw pijn willen dragen…..zo zou je eens goed kunnen herstellen en het weer zien zitten om door te gaan….

    Hou moed lieve meid…..

    Dikke knuf,

    Tante christine

  3. Fries maart 13, 2013 bij 10:15 pm #

    Mocht ik een tovenaar zijn, dan zou ik zeggen: “Pijn, verdwijn!”.
    Maar zoals je wel weet, toveren kunnen we niet; mee-voelen en je steunen wel, zoals je ziet. Hou je haaks! FKW*S*

  4. inge vanwolleghem maart 14, 2013 bij 8:12 pm #

    Hey Karen

    Woorden schieten te kort. We zullen je super hard missen maar je moet nu echt even rust nemen!!

    De kindjes zullen het jammer vinden dat juf Karen er niet is!! Maar nu ga jij even voor!!

    Hou je toch nog goed.

    PS: ik breng je binnenkort zeker eens een bezoekje!!

  5. marika maart 17, 2013 bij 1:36 pm #

    hei,
    wil al een tijdje reageren,maar ben gene krak en weet nie goe wa zeggen,
    maar toch wil ik je even laten weten dat ik het super erg voor jou vind, ik weet dat je nog graag kwam werken en zo wat sociaal contact had, we zullen jou en jouw creaties missen.
    ik denk aan jou,
    groetjes

Geef een reactie

