In het bos daar staat een huisje…

2 Nov

Omdat ze een on_ge_loof_lijk beste moatje is…

Om nog een beetje haar 30° verjaardag te vieren wat toen niet lukte…

Daarom trokken we naar http://wellnesschalet.be/ om te genieten van rust en stilte in en rond een prachtig huisje in het bos…waar de vriendschap hoogtij viert…

Eén reactie to “In het bos daar staat een huisje…”

  1. Delphine november 11, 2012 bij 6:56 pm #

    Dit geschenk was het wachten meer dan waard ! Toen ik de vrijdagavond voor ons vertrek nog een boeketje wilde halen, zei de bloemist, na het vertellen van mijn weekendverrassing, : ‘amaai, zulke moat zou ‘k ik ook willen hebben.’
    En idd, ik mag me gelukkig prijzen met zo’n 100 % warme en oprechte vriendschap !!!

Geef een reactie

