Aarzelende terugkeer na 6 maanden forfait te hebben gegeven # start nieuw schooljaar…

30 Aug

Vandaag was D-day…De dag van wederoptreden op t werk na 6 maanden ziekteverlof…Voelde mij gedragen door vele collega’s maar de confrontatie was bikkelhard…Dit wordt fysisch zwaar…gewapend met medicatie en Tensapparaat stonden op het programma personeelsvergadering en aansluitend ouderinfo-avond.  Ontgoocheling en frustratie alom…spreekt voor zich…zo graag willen en niet kunnen…en verdriet omdat ik me schuldig voel, zo verschrikkelijk schuldig ! Zo velen rekenen op mij en ik kan niet voldoen…met pijn in het hart functie opgezegd…wat ik het liefste deed overgedragen aan een lieve collega…de kans gekregen om in de onderbouw als ambulante leerkracht aan de slag te blijven…daar voel ik me t best…daar wil ik t beste van mezelf geven…’morgen’ lukt het misschien beter ???

En ja…ook koffie gemorst op vergaderingpaperassen…

3 Reacties to “Aarzelende terugkeer na 6 maanden forfait te hebben gegeven # start nieuw schooljaar…”

  1. Fries V. augustus 30, 2012 bij 8:39 pm #

    Duim, duim! We wensen je nog veel toffe momenten toe op school!!!
    Mvg, FKW*S*

  2. Heidi september 3, 2012 bij 7:42 am #

    We hopen dat je héél veel momenten hebt om koffie te morsen op schoolgerief! Goeie start vandaag! X

  3. inge vanwolleghem januari 2, 2013 bij 9:20 pm #

    Goed dat je terug gekomen bent hé Karen. Je doet het nog altijd super met de kapoentjes en daarom geven ze je heel veel zoentjes!!!!

Geef een reactie

